25 V 2012 - TAG!


Od kilku dni poszukiwałam jakiegoś tagu do napisania i udało mi się znaleźć ten odpowiedni! Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu i piszcie jeśli macie jakieś inne interesujące tagi!


Zasady:
1. Napisz, kto Cię otagował i przedstaw zasady
2. Zamieść banner i odpowiedz na pytania
3. Otaguj kolejne 5 osób :)


Tag zaproponowała MintElegance (www.mintelegance.blogspot.com), którą na pewno wiele z Was zna! Bardzo dziękuję ;)


1. Czy uważasz, że odżywiasz się zdrowo?
Ogólnie myślę, że tak. Oczywiście zdarzają mi się różne wpadki w postaci frytek czy innych mniej zdrowych przekąsek, ale hej – przecież jesteśmy tylko ludźmi ;)
2. Czy zwracasz uwagę na skład produktów spożywczych? Jeśli tak, to jakich składników unikasz?
Zwracam bardzo dużą uwagę, ale głównie z racji tego, że w ostatnim czasie mam bardzo duże problemy żołądkowe i muszę uważać na to co jem. Dodatkowo nie toleruję glutenu i jestem wegetarianką, więc spoglądanie na skład produktów jest dla mnie czymś normalnym!
3. Jesz dużo owoców i warzyw?
Tak! To właśnie one są głównym składnikiem mojej diety. Poza tym można z nich przyrządzić bardzo wyszukane danie, a także zabrać je ze sobą jako przekąskę!
4. Czy kiedykolwiek się odchudzałaś? Na jakiej diecie? Zamierzasz się odchudzać w przyszłości?
Tak. Nie była to żadna konkretna dieta. Po prostu zmniejszyłam ilość spożywanych kalorii i zwiększyłam wysiłek fizyczny. Co do przyszłości to nie mam pojęcia – nie zastanawiałam się nad tym.
5. Czy czujesz się dobrze w swoim ciele?
Niestety nie. Myślę, że niezależnie ile bym ważyła i jak bym wyglądała, będę miała bardzo duże kompleksy związane ze swoim wyglądem.
6. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
Hmm, chyba sałatka grecka. Uwielbiam połączenie lekkich warzyw i trochę cięższego sera :)
7. Czy lubisz gotować?
Kocham! Niestety nie zawsze mam dla kogo.
8. Co chciałabyś wyeliminować z diety, a co do niej wprowadzić i dlaczego?
Obecnie chciałabym (i wręcz muszę, gdyż lekarz mi kazał) wyeliminować colę i kawę. Z tym pierwszym nie będzie większego problemu, jednak kawa... Ah, będzie ciężko mi się z nią rozstać. Jeśli chodzi o wprowadzanie to myślę, że więcej wody i herbat.
9. Czego nie możesz przełknąć a co mogłabyś jeść cały czas?
Nie przełknę mięsa, a całymi dniami mogłabym zajadać się różnymi ciastami.
10.Ile posiłków jesz dziennie?
Wszystko zależy od tego jaki mam konkretnie plan na dzień jednak staram się minimum trzy posiłki dziennie jeść :)
11.Wypijasz odpowiednią ilość wody? ( min. 8 szklanek dziennie) ?
Niestety nie :( Picie nigdy nie było moją mocną stroną. Kiedyś byłam w stanie nie pić cały dzień, gdyż po prostu zapominałam, teraz na szczęście staram się pilnować.


Oczywiście taguję wszystkie osoby, które zaglądają na mojego bloga, a w szczególności Katsuumi z bloga Różnotematycznie (www.katsuumi.blogspot.com) i Sue z bloga Indywidualniie (www.indywidualniie.blogspot.com)

8 komentarzy:

  1. co Ci się nie podoba w Twoim ciele, że nie czujesz się w nim dobrze?
    potrafię obejść się bez kawy i coli, chociaż teraz nabrałam wielkiej ochoty na szklaneczkę orzeźwiającej coli:P
    od dawna jesteś wegetarianką? ciężko było Ci zrezygnować z mięsa?

    OdpowiedzUsuń
  2. O ciekawa tematyka tagu. Jeszcze się z podobnym nie spotkałam. Mi ciężko było by odpowiedzieć na te pytania. Można powiedzieć, że całe moje życie to jedna wielka dieta. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, plastyczka :) Dziękuję za TAG :* chociaż chyba nie odważyłabym się odpowiedzieć na ten TAG, bo mój sposób odżywiania jest strasznie zagmatwany i pewnie wielu osobm wydalby sie dziwny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm... sałatka grecka, ale bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o dziekuje serdecznie za tag :*. mi tez niestety nie udaje sie wypijac tyle wody ile nalezy ;cc

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kawę piję bardzo rzadko, a coli w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń