17 X 2011

Już dawno nie byłam tak zdenerwowana i wybita z rytmu! Wszystko za sprawą kompletnie niedorzecznej wizyty u lekarza. W swoim życiu spotkałam naprawdę wielu lekarzy, ale tego, u którego byłam dzisiaj to jakaś kompletna porażka! Nie dość, że całkowicie zignorował to co do niego mówiłam, to jeszcze traktował mnie jakbym była z niższej klasy społecznej. Mam nadzieję, że już nigdy nie będę musiała iść do niego na wizytę. Ah, jak jedna osoba potrafi zniszczyć cały dzień, ale już postaram się o tym nie myśleć. Mam jeszcze trochę nauki na dzisiaj, a w międzyczasie skoczę na siłownię. Ustaliłam sobie nowy plan treningów i trzeba się go trzymać!



Oto jak spędziłam cały weekend i jak mam zamiar spędzić wieczór.  

3 komentarze:

  1. Co za lekarz! Współczuję, irytuje mnie, że ludzie często stawiają nas na poziomy. -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki lekarz? ;> czym się specjalizuje? ;> bo jak ortopeda to żadna nowość ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuje... :/ Ale jutro będzie lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń