5 XII 2011

Weekend minął mi trochę inaczej niż to sobie zakładałam. Okazało się, ze byłam trochę bardziej zmęczona niż myślałam, więc w sumie przez te dwa wolne dni regenerowałam swoje siły. Czy z pozytywnym skutkiem okaże się pewnie w połowie tygodnia.
Jakąś chwilę temu odkryłam, że zapomniałam zjeść obiad, więc zaraz pewnie polecę sobie zrobić jakąś sałatkę czy coś podobnego! Również odkryłam dziś, że jutro już są Mikołajki (które szczerze mówiąc średnio na jeża obchodzę) oraz to, że zostało jeszcze tylko 12 dni nauki! Bardzo mnie to cieszy, bo ostatnio mój zapał do szkoły jest chyba na najniższym możliwym poziomie! Ślepo wierzę w to, że podczas przerwy świątecznej będę się uczyć, żeby nie mieć cały czas zaległości. Skoro już mowa o nauce to zaraz muszę lecieć uczyć się do sprawdzianu z geografii, zrobić zadanie z polskiego i dokończyć referat z francuskiego! Jeśli jeszcze starczy mi sił to zajrzę do matematyki, którą muszę zrozumieć! Impossible! Tymczasem zostawiam Was z kilkoma zdjęciami (niestety niskiej jakości). Tak w skrócie na zdjęciach są rzeczy, które ostatnio przez przypadek nabyłam – sweter, bluzka, kosmetyczka i śliczny niebieski lakier!







19 komentarzy:

  1. podczas przerwy świątecznej będę musiała się uczyć, zaraz po Nowym Roku mam cholernie trudny egzamin z logiki, której za Chiny zajarzyć nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. lepiej się pouczyć teraz, pomęczyć w szkole, wszystkiego dopilnować, a potem podczas przerwy świątecznej odpoczywać, spotkać się ze znajomymi i bezwstydnie zajadać się piernikami ;) !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kosmetyczka i kolor lakieru mi się strasznie podoba. p.s. dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także mam beznadziejny zapał do nauki a jeszcze te ostatnie dni zawalone mam sprawdzianami. Masakra...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, a właśnie mi się zaczyna mega dużo nauki, i mam nadzieję, że do świąt i przez święta się ze wszystkim wyrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny kolor lakieru ;o !

    OdpowiedzUsuń
  7. w takim razie życzę Ci dużo zapału do nauki ;)

    Śliczny kolor lakieru :))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny kolorek paznokci i coś mi się wydaje że fajne ciuszki czekam na więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. love those nails :)
    xx

    www.sickbytrend.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny lakier :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń